|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üzleti Ajánlatküldő Rendszer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keressen az @tudakozó adatbázisában
Kereshet szolgáltatásra, cégek között, hely szerint.
Például: árnyékolástechnika Budapest
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összes találat:
3 db
Válasszon a találati listából
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Gábor Áron "Művészeti Iskola" Szakközépiskola
(Borsod-Abaúj-Zemplén megye)
|
|
|
|
|
•
3533 Miskolc, Bolyai Farkas u. 10.
•
Tel.: (46) 370-087; (46) 533-253
•
Fax: (46) 370-087
|
|
|
|
Tevékenységek:
|
szakközépiskola, iskola, oktatás, szakközépiskolai képzés, művészeti iskola, művészet oktatás, művészeti képzés, iparművészet, grafika, textilműves, textilrajzolás, szobrász, ötvös, díszműkovács, keramikus, bőrműves, elektronikus grafikus, zománcműves, díszítő szobrász,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
Cégbemutató:
|
Iskolánkat a következő adószámon támogathatják: 18403006-1-05 Gábor Áron Diákévek Alapítvány Életesély Alapítvány: 18403006-1-05
|
|
•
E-mail:
bereczkiildiko@mand.garon.sulinet.hu
Web:
www.garon.sulinet.hu
|
|
|
|
|
2.
Fóti Népművészeti Szakközép, -Szakiskola és Gimnázium
(Pest megye)
|
|
|
|
|
•
2151 Fót, Vörösmarty tér 2.
•
Tel.: (27) 359-607, (27) 359-597
•
Fax: (27) 359-607, (27) 359-597
|
|
|
|
Tevékenységek:
|
iskola, oktatás, kézműipar, népművészet, hagyományápolás, keramikus képzés, néptánc képzés, textilműves képzés, OKJ szakképzés, emeltszintű nyelvoktatás, angol nyelv, német nyelv, textilrajzoló és modelltervező asszisztens képzés, nyelvi előkészítő gimnáziumi osztály, angol nyelvi előkészítő, német nyelvi előkészítő, ECL, ECL vizsgaközpont, ECDL, ECDL vizsgaközpont,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
Cégbemutató:
|
Iskolánk a következő adószámon támogathatják: 18681488-1-13 Fóti Népművészeti Szakképzésért Egyesület vagy a 66000028-15422932-es számlaszámon.
|
|
•
E-mail:
nmszki@freemail.hu
Web:
www.fotinepmuveszeti.hu
|
|
|
|
|
3.
Ivancsics Keramikus Kft.
(Komárom-Esztergom megye)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betöltés...
|
|