|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összes találat:
2 db
Válasszon a találati listából
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Forrás Keresztény Óvoda, Általános Iskola, Szakképző Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
(Borsod-Abaúj-Zemplén megye)
|
|
|
|
|
•
3416 Tard, Béke tér 3.
•
Tel.: (70) 492-8471
|
Telephelyek:
|
3416 Tard, Rózsa u. 48. 3400 Mezőkövesd, HRSZ 12. 3555 Harsány, Hunyadi út 4. 3400 Mezőkövesd, Mártírok útja 10.
|
|
Tevékenységek:
|
iskola, oktatás, oktatási intézmény, általános iskola, tardi iskola, harsányi iskola, óvoda, keresztény óvoda, keresztény iskola, keresztény intézmény, keresztény hitre nevelés, hittan, hitoktatás, szakképző iskola, szakközépiskola, kertész képzés, gazda képzés, kistermelői élelmiszer-előállító képzés, nyelvoktatás, angol nyelv, művészetoktatás, művészeti iskola, képzőművészet, zeneművészet, hangszeres oktatás, mezőkövesdi óvoda, forrás suli,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
•
E-mail:
forrassuli@gmail.com
Web:
www.forrassuli.hu
|
|
|
|
|
2.
Mezőkövesdi Óvoda és Bölcsőde
(Borsod-Abaúj-Zemplén megye)
|
|
|
|
|
•
3400 Mezőkövesd, László Károly út 1.
•
Tel.: (49) 411-892
•
Fax: (49) 411-892
|
Telephelyek:
|
3400 Mezőkövesd, Egri út 3. 3400 Mezőkövesd, Dohány út 1. 3400 Mezőkövesd, Móra Ferenc út 2. 3400 Mezőkövesd, Deák Ferenc út 1.
|
|
Tevékenységek:
|
óvoda, óvodai nevelés, óvodai ellátás, óvodai elhelyezés, óvodai foglakozás, óvodai fejlesztés, mezőkövesdi óvoda, bölcsőde, bölcsődei ellátás, bölcsődei elhelyezés, mezőkövesdi bölcsőde, tevékenységközpontúság, környezettudatos nevelés, egészséges életmódra nevelés, néphagyományőrzés, hagyományápolás, jeles napok, matyó hagyományok, néptánc, népi játék, tornaszoba, sófal, integrált nevelés, SNI, logopédia, gyógypedagógus, tehetséggondozás, felzárkóztatás, vizuális tehetségműhely, kézműves foglalkozás, ovifoci, kézilabda, úszás, angol nyelv, gyermekjóga, zeneovi, hittan, gyermekközpontúság, családias légkör,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
•
E-mail:
mkovoda@freemail.hu
Web:
mezokovesdiovoda.hu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betöltés...
|