|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Üzleti Ajánlatküldő Rendszer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keressen az @tudakozó adatbázisában
Kereshet szolgáltatásra, cégek között, hely szerint.
Például: árnyékolástechnika Budapest
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összes találat:
2 db
Válasszon a találati listából
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Szendrői Református Általános Iskola és Óvoda
(Borsod-Abaúj-Zemplén megye)
|
|
|
|
|
•
3752 Szendrő, Fő út 39.
•
Tel.: 30/6452970
|
Telephelyek:
|
Óvoda 3752 Szendrő, Rákóczi utca 42.
|
|
Tevékenységek:
|
oktatás, iskola, általános iskola Szendrő, református általános iskola Szendrő, szendrői általános iskola, szendrői református általános iskola, óvoda, óvodai nevelés, református óvoda Szendrő, szendrői református óvoda, hitoktatás, nyelvszakkör, angol nyelvi szakkör, német nyelvi szakkör, hangszeres oktatás, korcsolya oktatás, úszás oktatás, erdei iskola, kert program, tehetséggondozás, egészséges életmódra nevelés, környezettudatosságra való nevelés,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
Cégbemutató:
|
Intézményünket, munkánkat a SZENDRŐI IFJÚSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY –on keresztül támogathatják.
Adószám: 19336064-1-05
Bankszámlaszám: 10700086-67883228-51100005
Közlemény: Szendrői Református Általános Iskola és Óvoda javára
Köszönjük!
|
|
•
E-mail:
szendrorefisk@gmail.com
Web:
http://www.szendrorefisk.tirek.hu
|
|
|
|
|
2.
Hetesi Mese-Vár Óvoda
(Somogy megye)
|
|
|
|
|
•
7432 Hetes, Hársfa u. 14
•
Tel.: (30) 826-2913
|
|
|
|
Tevékenységek:
|
óvoda, óvodai nevelés, óvodai ellátás, óvodai fejlesztés, óvodai foglalkozás, hetesi óvoda, tevékenységközponstúság, biztonságos óvada, környezettudatos nevelés, egészséges életmódra nevelés, hagyományőrzés, hagyományápolás, integrált nevelés, SNI, logopédia, gyógytestnevelés, fejlesztő foglalkozás, néptánc, hittan, sakkpalota, úszás, családias légkör, német nyelvszakkör, angol nyelvszakkör, báb szakkör,
|
|
Márkák:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
•
E-mail:
mesevarovi@kapos-net.hu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betöltés...
|
|